Házassági viccek

Az idős házaspár harmincadik házassági évfordulóján egy szigetre utazik, ahol a legenda szerint olyan csodálatos fürdő van, amiben megfiatalodnak az emberek. Az üdülésről visszatérve a lányuk várja őket a repülőtéren, de sehol nem látja a szüleit. Egyszer  csak odalép hozzá egy fiatal nő, karján egy csecsemővel és megszólítja:

- Lányom, én vagyok az. Ugye nem ismersz meg? Megfiatalított a csodaforrás.

A lány döbbenten kérdezi:

- Mama? De ki ez a csecsemő?

- Az apád. Ez a hülye elaludt a vízben.

 

***



Egy vadász először viszi el a feleségét vadászni. Elmagyarázza mit hogyan kell, hogy töltse meg a fegyvert, hogy célozzon, ha lelő valamit, siessen oda, nehogy valamelyik másik vadász magának akarja a zsákmányt, stb. Különválnak, kis idő múlva lövést hall a felesége irányából. Elindul a hang irányába, majd meglátja a feleségét és egy másik vadászt egy tetem felett hangosan vitatkozni. Amikor közelebb ér, hallja, hogy a vadász ezt kiabálja:

- Oké, asszonyom, oké, megegyeztünk, ez a maga őze. Csak annyit engedjen meg, hogy levegyem róla a nyergemet!

 

***



A házaspár egy végigdolgozott nap után lefeküdni készül:

- Belenézek a tükörbe és egy öregedő nőt látok - mondja a feleség a férjének. Csupa ránc az arcom, mindenütt püffedt és petyhüdt. Nézd meg, a karom is milyen lottyadt.

A férj csak hallgat.

- Ejnye! Igazán mondhatnál valami biztatót, hogy jobban érezzem magam a bőrömben!

- Nos - mondja a férj -, a látásod még mindig remek.

 

***

Tegnap már ötre hazaértem a munkából. A feleségemnek nem volt túl jó napja, egész délután szekált. Akármit mondtam vagy tettem, nem felelt meg neki. Este 7 körül már kicsit untam a dolgot, és így szóltam hozzá:

- Drágám, kezdjünk tiszta lappal. Tegyünk úgy, mintha még csak most érkeznék haza.

Kimentem az ajtón, majd visszajöttem, és bekiáltottam hozzá:

- Szia, édesem, megjöttem!

Erre ő kikiabált a szobából:

- Hol a fenében voltál eddig? Már 7 óra is elmúlt!

 

 

***



- Jó napot! A feleségemnek szeretnék egy ruhát venni a születésnapjára.

- És milyen színű legyen?

- Mindegy.

- Mégis milyen fazonra gondolt?

- Mindegy.

- Na és a mérete?

- Az is mindegy. Holnap úgyis kicseréli.

 

***



A gazdag férj korábban jön haza üzleti útjáról, és a kertészt a nappaliban találja, lába az asztalon, kezében whiskey, szájában pedig drága szivar.

- Látom, magának aztán jól megy nálunk! - kiált felháborodottan a férj - Még jó, hogy a feleségemet nem ülteti az ölébe!

- Már gondoltam rá, de a nagyságos asszony még nem jött fel a sofőr szobájából.

 

***



A feldühödött feleség kiabál a férjével:

- Te hülye barom! Akkora marha vagy, hogy ha versenyt rendeznének a hülyék számára, második lennél!

A férj erre kicsit meghökken:

- Második? Miért csak második?

- Mert ahhoz is hülye vagy, hogy első legyél!

 

***



Újdonsült férj odadobja a nadrágját a feleségnek:

- Tessék, itt a nadrágom, próbáld fel!

Az asszonyka felpróbálja:

- Ez nagyon nagy rám!

- Így van - feleli a férj. Jusson eszedbe minden alkalommal, hogy ebben a családban ki hordja a nadrágot!

Erre az asszony leveszi a bugyiját, és odaadja a férjének:

- Tessék, próbáld fel!

A férfi próbálkozik, de nem megy:

- Ez lehetetlen! Nem tudok bebújni a bugyidba!

- Igen, és ez így is marad, ha nem változtatsz a pökhendiségeden!

 

***



Béla kinéz egy májusi reggelen az ablakon:

- Drágám, látod milyen szépen süt a nap?

- És?

- Milyen szépen csiripelnek a madarak!

- És?

- Láthatod, milyen szép nap van ma?

- Na és?

- Nem emlékszel? Azt mondtad, hogy egy szép napon elmész!

 

***



Egy újdonsült házaspár nászútra megy egy elegáns hotelbe. Az ifjú feleség az első napon kora reggel elhagyja a szállodát. Nemsokkal utána lejön a férj, csomagokkal együtt és szól a portásnak:

- Kijelentkezem.

- Na és a kedves felesége?

- Elhagyott.

- Nahát, talán nem sikerült jól a tegnap éjszaka?

- De, ez volt életem legjobb éjszakája.

- Akkor miért ment el a felesége?

- Mert a szobalánnyal voltam.

 

***



Autózik egy házaspár.

- Drágám, megcsaltalak Józsival - szól az asszony.

Férj egy kicsit begyorsít, de nem szól semmit.

- El akarok válni és elviszem a házat, a kocsit és fizetsz nekem havi öt milliót tartásként.

Férj egy szót sem, csak még vadabbul nyomja a gázt.

- Na és neked kell valami?

- Nem, drágám. Nekem van légzsákom, és most ez minden, amire szükségém van.

 

***



Az idősödő házaspár elhatározza, hogy elmennek újra nászútra. Ugyanoda, ugyanazzal a vonattal, ugyanabba a szállodába és lakosztályba. Az első éjszaka után a férj döbbenten látja, hogy a felesége a lepedő közepébe fújja az orrát:

- De drágám, mit csinálsz?

- Emlékszel, harmincöt éve, a nászéjszakánk reggelén beletörölted a borotválkozástól vérző arcodat a lepedőbe és ezzel megmentetted a becsületemet. Én most visszaadtam a kölcsönt.

 

***



Egy férfi éjjel hazafelé tart a sötét utcán, amikor egy kapualjból odalép hozzá egy nő és megszólítja:

- Eljössz velem 10 ezerért?

A férfi sosem fizetett még nőért, gondolta, miért ne próbálja ki. Ott az utcán dologhoz láttak, amikor egy lámpa villant fel és egy rendőr bukkant elő a sötétből:

- Mi folyik itt? - kérdezte.

- Csak a feleségemmel sétálgatunk - vágta rá a férfi ijedten.

- Elnézést, nem gondoltam.

- Én sem gondoltam, amíg nem világított ide a lámpával.

 

***



Egy 180-al repesztő autóst fog a rendőr. Odamegy az autóhoz és kiszedi belőle az öltönyös sofőrt:

- Na, barátocskám, most aztán nagy bajban van! Szépen bemegyünk az őrsre és irány a dutyi!

- De biztos úr, meg tudom magyarázni - próbál védekezni az autós.

- Hagyjuk a süketelést! - dörren rá a rendőr.

Bent az őrszobán aztán bezárja a fiatalembert, meg sem hallgatva annak védekezését. Két óra múlva bemegy hozzá beszélgetni:

- Na, magának aztán nagy szerencséje van! Nemsokára itt lesz a rendőrfőnök. Éppen a lánya esküvőjén van, biztos jókedvében lesz, így maga is megúszhatja valami enyhébb büntetéssel.

- Erre ne fogadjon. - mondja letörten a fiatalember - Én lettem volna a vőlegény.

 

***



Egy férfi iszonyú fejfájással, másnaposan ébred. Próbál erőt venni magán, hogy felkeljen az ágyból. Az ágya mellett talál két szem aszpirint egy pohár vízzel. A széken kikészítve tiszta, vasalt ruha, az egész szobában gyönyörű rend. Az asztalon egy üzenet: "Drágám, reggeli a konyhában. Elmentem bevásárolni, sietek haza. Szeretlek." Kitámolyog a szobából, az egész lakásban minden a helyén, a konyhában meleg reggeli illatozik, mellette friss újság. A fia az asztalnál ül és reggelizik.

- Mondd, fiam, mi történt itt az éjszaka?

- Úgy volt apu, hogy éjjel háromkor hulla részegen betámolyogtál az ajtón, összetörtél néhány bútort, odahánytál a nappali szőnyegére és aztán beverted a fejed a szobaajtóba.

- És akkor hogy-hogy ilyen rend van és finom reggeli vár?

- Amikor anyu bevonszolt a fürdőszobába és próbálta rólad lerángatni a nadrágot, azt mondtad neki: "Nana, asszonyom, vegye le rólam a kezét, én nős ember vagyok!"

 

***



Két barát beszélget:

- Te, én már mindent elkövetek, csak hogy ne ébresszem fel a feleségemet, mikor egy kis piálás után későn jövök haza. Üresben, kikapcsolt motorral gurulok be a garázsba, már az előszobában leveszem a cipőmet, a másik szobában vetkőzöm le, lábujjhegyen osonok be, mégis mindig felébred és lehord engem.

- Ejnye! - mondja a másik - Mikor én hazaérek, jó erősen bevágom a kocsiajtót, majd a bejárati ajtót is, direkt trappolok hangosan az előszobában, majd a hálószobában megpaskolom a popsiját: "Szia picim! Dugunk egyet?" - kiáltok rá vidáman. Mégis mindig azt tetteti, hogy alszik.

 

***



Egy sofőr vezetés közben meghall egy hangot:

- Lassíts, mert különben el fogsz ütni két gyalogost.

A sofőr meglepődik, de lelassít. Fél perc múlva valóban elé lép két gyalogos, de le tud fékezni, és nem üti el őket. Kis idő múlva megint a hang:

- Térj át a másik sávba, mert itt be fog szakadni az út.

Áttér a másik sávba, a következő pillanatban a mellette haladó kocsi alatt be is szakad az úttest.

- Ki vagy te megmentőm?

- Én vagyok az őrangyalod.

- És hol vagy most?

- Pillangó képben itt vagyok most a kesztyűtartódban.

A sofőr benéz a kesztyűtartóba, valóban ott van egy tarka pillangó.

- És akkor hol voltál, mikor megnősültem?

 

***



- Segítsen rajtam! 40 évvel ezelőtt valaki átkot mondott rám, azóta teljes szenvedés az életem!

A boszorkány:

- Ahhoz, hogy ezt el tudjam távolítani, tudnom kell azt, hogy mi volt az eredeti átok szövege. Vissza tud rá emlékezni?

- Persze, még most is magam előtt van: "Ezennel házastársakká nyilvánítalak benneteket!"

 

Házassági viccek

1 Response to "Házassági viccek"

  1. Mizi Margueron says:
    2019. július 31. 1:43

    Sérülést és fájdalmat okoztam, amikor nagy probléma merült fel a házasságomban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. annyira szörnyű, hogy bírósághoz fordította az ügyet válás céljából. Azt mondta, hogy soha többé nem akar velem maradni, és többé nem szeret. Tehát becsomagolta a házból, és engem és a gyerekeimet komoly fájdalmaknak vetette alá. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy visszakerüljek egy csomó koldulás után, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha többé nem akar látni engem. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta, hogy az egyetlen módja annak, hogy visszaszerezzem a férjem, az a DrIgbinovia nevű helyesírási szavazat meglátogatása, mert ez valóban neki is működött. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni az ő tanácsát. Aztán megadta nekem az általam meglátogatott helyesírási e-mail címet: doctorigbinovia93@gmail.com. Tehát másnap reggel e-mailt küldtem a megadott címre, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy a férjemet két nap múlva vissza fogom hozni. Milyen fantasztikus nyilatkozat !! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem és mindent elmondott nekem. Aztán másnap reggel, oly meglepően, hogy a férjem, aki nem hívott fel az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy bejelentse, hogy visszatér. Milyen csodálatos!! Tehát az volt, hogy ugyanazon a napon visszatért nagy szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért és a fájdalomért, amelyet nekem és gyermekeinknek okozott. A nap óta a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, DrIgbinovia segítségével. Tehát konzultálunk veled, ha bármilyen probléma merül fel vele a kapcsolatfelvétel során, 100% -os garanciát adom, hogy ő segít, és hívja, vagy adja hozzá a Whats-app-on: +2348144480786, nagyon nagy köszönet Drigbinovia-nak ..!

Megjegyzés küldése